Je hebt 30 dagen de tijd om je artikel te retourneren. We accepteren alleen retourzendingen van artikelen die compleet en onbeschadigd zijn in hun originele verpakking.

zie de retourvoorwaarden hier.

STAP 1: MIJN RETOURZENDING MELDEN

Log in op uw klantenaccount en ga naar 'Mijn account'-'Mijn bestellingen' om uw retourzending te melden.
Selecteer de bestelling en het (de) artikel(en) die u wilt retourneren.
U kunt dan uw retourformulier afdrukken (dat u in de winkel kunt laten zien of in uw pakket kunt doen wanneer u het per post terugstuurt).

Als u uw bestelling in de gastmodus geplaatst heeft, kunt u uw retourzending melden via een link in de verzendingsmail van uw bestelling.

STAP 2: KEUZE RETOURMETHODE

Je hebt de keuze

Gratis retourneren naar de Winkel

Lever je artikelen in de originele verpakking en met de retourbon gratis in bij de Courir-winkel naar keuze (met uitzondering van de outletwinkels).
Let op: sommige producten kunnen in de winkel niet worden geretourneerd - zie de lijst hier.

U kunt uw artikelen alleen per post terugsturen.

Retourneren via het postbedrijf op uw kosten*

Maak een pakketje met uw artikelen en het retourformulier erin. Ga naar het dichtstbijzijnde postkantoor om uw retourzending te betalen en stuur deze naar het volgende adres:

ID LOGISTICS
ZAC de la Malterie
2 Avenue Pierre Clostermann
36130 Montierchaume
France


*Het retourneren via het postbedrijf is alleen mogelijk voor klanten die rechtstreeks hebben besteld op courir.nl
Let op: sommige producten kunnen alleen per post naar ons magazijn worden teruggestuurd - zie de lijst hier.

STAP 3: Terugbetaling

De terugbetaling vindt plaats via een overboeking, nadat ons team uw artikelen heeft ontvangen

EEN VRAAG? WIJ GEVEN ANTWOORD!

Contact met ons opnemen